Gulden23 bebeğim 35 günlük geçen hfta evde kendim boyadım. Açıcı kullanarak, gayet kimyasal bir sekilde sarışın oldum 😂 şivarzkop un igora saç boyasını ve oksidanını kullanıyorum.
kimyasal kokusu vs az miktar illaki var
bende emziriyorum
Bebeğim kokudan rahatsız olmasın diye boyadıktan ilk bir gün sonra emzirirken tülbent taktım o kadar