Merhaba Kızlaaar 🌸
Biberon ve emzikleri Kaynar suda steril etmeyi düşünüyorum önce fırça ile temizleyip sonra kaynar suda 5 dk bekleticem ama doğumdan ne kadar önce yapılması gerekiyor ve nasıl saklayabilirim doğum çantasına koymak için kilitli poşet mi tercih edilmeli yardımcı olabilecekler varsa şimdiden teşekkürler 😍