iremtunaa korkmayın hafif atlatıcaksınız inşALLAH bende 15 haftalikken olmuştum doktorunuza haber verin kan sulandırıcı iğne başlıcaktır dinlenin beslenmenize dikkat edin geçicek insALLAH ben 1 gün grip olmuştum oyle atlattım parol içebilirsin demisti doktorum onu bile içmedim çok şükür şuan 39+2yim gün sayıyorum bebiş gelsin diye çok şükür hiçbir sıkıntısı yok