Gnssc kütahyada oturuyorum, melodi çikolatadan online sipariş verdim İstanbuldan geldi. İnanılmaz güzel paketlenmiş, soğuk zincirlerle paketleme yapılmıştı. Hiçbir hasar olmadan taslim aldım. Lezzetine zaten bişi denilemez ☺️ Ofsetçilerden de etiket bastırdık yapışkanlı kağıtlara.Çok daha uyguna getirdim senin anlicaan yani 😏