aslihanardihan Kasık ağrısı bel ağrısı şikayetiyle hastaneye geldim alttan muayene ettiler birşey demediler pelvis 22mm dediler o ne demek oluyor şimdi ntsye bağlandım 35+4 hamileyim nts de sancı kaç olması lazım