Kızlar magositi kullanıyorum ben öncelerde kas agrılarım oldugu için her gece sanah akşam içiyordum ama şi 2 aydır agrı falan hiçbişey yok o yüzden içmeyi bıraktım? Acaba agrımız kasılmamız olmasa bile o ilacı içmek zorundamuyız bu arada 35 haftalıgım artık ilaç içmekten bıktım