Sudeeee Kızlar 27 haftalık hamileyim bebeğim makat geliş duruyor , doğuma kadar yer değiştirir mi ? 10 gündür falan böyle , veya makat geliş olupta bebek etkilenir mi ? Kimisi kalça çıkığı felan vs şeyler diyor korktum 🙄
Emelg Sudeeee kalça çıkığı duymadım hiç. Ama son gün bile dönen duydum. Benmde 25 haftalarda baş gelişti sonra makat dönüş 33 haftalık olduk bakalım kontrolde ne dicek
BabyYoda Sudeeee Doğum anında bile dönen bebekler varmış. Ama geneli 32-34 hafta arası doğum pozisyonuna geçiyormuş ☺️
Ftmgl1 Sudeeee benimde o haftalarda makat gelişti 32.haftada başı biraz aşağı dönmüştü dönebilir daha yani benide korkuttular kalça çıkığı falan diye ama inşallah olmaz 🙏🏻
arzubldk Sudeeee benimde makat geliş sürekli pozisyon değiştiriyor doğum pozisyonu alana kadar normal dedi doktor
Sudeeee Emelg hareketlerini nasıl hissediyorsun canım ben bu pozisyona girdiğinden beri cok net hissedemiyorum vajinamda hafif hafif hissediyorum da
ilkgozagrimhavinim Sudeeee canım benimde detaylıda makat geliş dendi. 1 hafta sonra normal pozisyonunu aldı. Şuan bilmiyorum nasıl duruyor ama doktorum son ana kadar sürekli dönerler takma dedi. Doğum günü dönen olmuş. Makat geliş durduğu için sezeryana aldıkları bebeğin ameliyattan hemen önce döndüğünü görmüşler 38.haftada😊
ilkgozagrimhavinim Sudeeee ayrıca bende makat gelişli bir bebek olarak annem sezeryan olmak zorunda kalmış 42.haftasında hemde. Dönmemişim çünkü. Kalçamda bi problem varmış bebekken ama tedaviyle düzelmiş. Şuan mankenlere taş çıkarır bi popom var😅
Elif0712 Sudeeee son anda donmesi binde bir hatta milyonda bir yeri daraldikca donmesi zorlasir 30 lu haftalarin basinda veya 20 haftalarin sonunda doner bebekler eltim sezeryan dogum yapti ters oldugu icin drda bu sekilde soyledi ona kalca testi vs yaptirdilar hicbir sorun olmadi suan 8 aylik
Emelg Sudeeee demekki her çocuk farkşı kızımı çok erken hissettim bunu geç hissetim ilk zamanlar 3 gün hiç hareket etmiyordu o zamanda makat gelişti mesela 3 günde bir zorla hissediyorum. Ama son zamanlarda baya bi hareketli demekki zaman zaman bazende hiç hissetmiyorum. Sağlıkla gelsinler inşAllah dönerler ilk bebeğim normal oldu buda olursa sevinirim ama sağlıklısı
MDT Sudeeee benimki 33. Haftaya kadar baş gelişti. Sonra makat geliş oldu. 35. Haftada yan döndü ama baş gelişe yakındı doktor normal doğum yapılabilir bu pozisyonda dedi. Ama 37+2 de suyum geldi sancım ve açılmam olmadığı için sezaryen oldum. Yoksa normal doğum yapacaktım.