Zehra333 canım şöyle düşün yine bir kayıp yaşamaktansa adet olmak daha iyi, olacaksa artık sağlıklı olsun , düşük yada kürtaj daha kötü psikolojik açıdan , şimdi adet bitiminde tekrar bir umudun var🙏Bu ay ben de kalacağıma inanıyorum ve sende bu ay hamile olacaksın bak gör🤲