Buketali benim de cuma günü 31 haftam bitecek ve tam olarak adet sancısı diyemesem de kasıklarımda ağrı olmaya başladı acaba iyice ağırlaştığından rahim bağlarımız mı ağrıyor. Pazartesi kontrolüm var o zaman ağrıları soracağım. Bir de 32. haftada çalışabilir raporu almayı düşünüyordum eğer nst ye sokarsa ve sancım çıkarsa çalışabilir raporu da vermez korktum şimdi😢