Balarisi23 Selam kızlar 37+4 olduk ama her lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda akıntı oluyor ıslaklık oluyor acaba bebeğin suyu mu azalıyor kendi doktorumda tatilde ne yapıcam bilmiyorum bu haftalarda bu durumu yaşayan var mı ?
Minikturtageliyor Balarisi23 bende sarı akıntı geliyor ama onunla beraber iç çamaşırımda ıslaklıkta oluyor. Doktora gittiğimde suyunun iyi olduğunu söylüyorlar 🤷🏻♀️