Bebegimveben0811- sakkn ıkınma 7 haftalıkken kabızlık geçirdim 4 gün geçmedi her gün kuru kayısı bol su içtim gecmedi bi gece sabaha kadar lavabodan kalkamadigimi hatırlıyorum sabaha kadar eşim ise gitmişti bende yarim saat sonra eczaneye işime gidicektim ama yerimden kalkamadim ikinmistim çıksın diye var ama çıkmıyordu karnimada kramplar girmeye başlamıştı ve yerimden kalkamadigimi hatırlıyorum zar zor lavabodan çıkıp telefonu aldım elime eşimi aradım ne olur gel al ben araba kullanmicam hemen geldi allahtan yakınlardaydı hastaneye gidiyordu iş başına geldi beni aldı ama arabada zor duruyorum yerimden hoplatiyor ağlıyorum hüngür hüngür hastaneye gittik saat daha 7 kusur 9 da gelicekmis doktor acil doktoru kendi doktorumu beklememi söyledi bende işyerinden izin aldım hatta eczacım kayısı yedinmi diye sordu yedim ama gecmedi bugünlük izin istiyorum dedim eve gittim zar zor o günü onutamiyorum 9 da tekrar geldim hastaneye doktor baktı rahim kasilmis düşük riskim varmış bebek plasenta duvarindaymis hemen magnezyum serim fitil progestan başlandı saat 3 e kadar haataneydim şuan 36+4 haftaligim hala düşük tehlikem var bebek yukarı çıkmadı 1 hafta sonra sezaryan olucam 2 hafta öncesine kadar proluton iğne kullanıyordum her hafta hemen hastaneye gidin ilaç yazsinlar kabızlık yazan her posta bunu yazıyorum kimse benim gibi olmasın diye