bbbusrra-1 Kızlaar 16 haftalık gebeler nasıl durumlar? Benim karnımda birşeyler uçuşuyor kasılıyor gibi de bir de bel ağrım var normal miiiii?
sumeyraballl bbbusrra-1 her hafta belirtisi farklı canım o uçuşan gibi olan şey bebeğin ola bilir hissetmişmiydin bebeğini
Elsu26 bbbusrra-1 16+2 😊 bulantılarım baya azaldı ama tamamen bitsin diye dua ediyorum 😂 ben de sanki bir şeyler hissediyorum ama emin değilim bi de ben kiloluyum kilolular geç hisseder diyorlar ya ondan emin olamıyorum 🤔😂
Rosaa21 bbbusrra-1 16+1 bu sabah bişeyler hissediyor gibi oldum emin değilim baş dönmelerim çok var aşırı uyuma hissi kızım bırakırsa tabi 🌸
bbbusrra-1 sumeyraballl hissediyorum sanırım ilk hamileliğim daha tam algılayamıyorum😅 sertlik olurmu bebeğin olduğu yerde
bbbusrra-1 Elsu26 çoook şükür sıcaktan ara da hafif vursa da ilk 3 aya göre çok iyiyiiiim hep serum alıyordum
Zuhreee Elsu26 ahh bi kilolar😂 bende 16+4 bişeler hissediyorum ama bi yandan diyorum biraz kilom var bebek degildir ilk gebelik ondan nasıl bişe oldunuda bilmiyorum ki
1234oglak Azıcık aç ya da havasız kalsam midem bulanıyor benim de ama eskiye göre daha iyiyim tabiki. Karnımda sertlik ve hareket hissediyorum ama hissettiğim bebek mi değil mi anlayamıyorum. Kanamam oldu ayrıca. İlaç kullanıyorum o yüzden çok uyuyorum
Canannakdeniz @bbbusrra-1 16+0 olduk bizde şükür. Bende hissediyo gibiyim gurultu gibi minik minik değişik birşey emin değilim o mu bağırsak hareketimi umarım odur 14. Haftada başladı bende o his ve cok şükür bel ağrısı haricinde hiç bi sıkıntım yok olmadi öyle bulantı falan maşallah diyinn🧿🧿🥰🙏🙏
bbbusrra-1 Rosaa21 ay inanırmısınız enerji gelir dediler tam tersi öğlenleri gözlerim kayıyor resmen 😅 akşamda erkenden yatağa gidiyorum
Rosaa21 bbbusrra-1 ben o enerjiyi dört gözle bekliyorum sabahtan akşama kadar bütün evi yerde dönereek turluyorum