AsM valla kuzum benim 3 hafta önce falan bi arkadaşım doğum yaptı ona sordum ben cikarttirmiyolar abla çıkarınca kapat maskeni diye azarliyolar ve maskeyi takana kadar yanına bile gelmiyorlar odaya bile girmiyorlar dedi bende de sinüzit var benimde çoğu zaman burnum tıkalı oluyo Allah hepimizin yardımcısı olsun