Merhaba arkadaşlar. Bayram için geldiğim şehirde bir Doktorla bugün ilk muayenemdi. Keseyi gördük🙈 haftaya tekrar gel dedi. Bir sorun yok her şey yolunda dedi. Ağır kaldırma, market ürünü,hamur işi, tatlı yeme, çay, kahve vs yok dedi.cinsel ilişki yok dedi. Ha bir de ilk 3 ay en fazla 1 kg alıyoruz dedi. En az 7 en fazla 20 kg alıyoruz gebelik boyunca dedi. Bu hesaplara göre ben bitkisel hayata mı giriyorum 😂😂 bu kadar kısıtlanmak, kendini esirgemek doğru mu anlamadım🤷🏻♀️