yelzkyatepe Merhaba kızlar, 24+0 haftadayız ve ayaklarımda ödemden dolayı şişkinlik oluştu . Yaşayan var mı normal mi ?? Sol ayağım bazen sağ ayağıma göre bilek kısmı daha fazla şişiyor. Tuzlu vs tüketmiyorum ama yaşayanlardan tavsiyeler bekliyorum .
Mlk_93 yelzkyatepe merhaba, ben son ayımda ayaklarım ellerim şişmeye başladı. Ama önceki aylarda ödem olmaması için çok su içtim ve sürekli her fırsatta ayaklarımı dinlendirdim yukarı doğru tuttum. Ayakta durunca çok şişiyor
angime yelzkyatepe ah bu ben sol ayak daha çok şişiyor benim de 26 da başladı 29 dayım şu an. Ben evden masa başı çalışıyorum çok oturmaktan oluyor. Tuz tüketimim de normal. Akşamları yukarı kaldırıyorum normale dönüyo. Ellerim de bir süredir zaten alyansımı takamıyorum ama yürüyüş falan yapınca ekstra şişiyo sızlıyo. Gğn aşırı tansiyonumu takip etmeye başladım gebelik zehirlenmesi olmim inşallah diye. Haftaya kontrolüm var doktora sorcam
Bsraylmzz yelzkyatepe ayak ustu ve bilek kenarlarının şişmesi normalmiş bilek üstü bacakga doğru oluşan şişlik asıl odemmis dikkat et gebelik zehirlenmesine sebep oluyormuş uzat ayaklarını bol su iç benimkileride sisiyo öyle davul oluyo resmen bide kasiniyoki
yelzkyatepe angime bende çalıştığım için malesef mağazada oturuyorum arada inip yürüyorum fakat çevrem hep erkenden şişmeye başlamış vs diyo korkuyorum bende . Su içiyorum tuz kullanmıyorum ama şişlik devam ediyor . Umarım geçer
yelzkyatepe Bsraylmzz tuzlu su iyi geliyor diyorlar ama her gün işten gelince yıkıyorum soğuk suyla va gene aynı .😢 Umarım ciddi birşey değildir
Bsraylmzz yelzkyatepe ben şuan 36 haftaligim ayakta çok kalınca bide allandirinca şişiyor üstü top gibi oluyo ama bilek üstü tehlikeymis
yelzkyatepe Zehrasrkmn tuz tüketmiyorum su içmeyede özen gösteriyorum fakat aralıklı yürüyüşşerde yapmama rağmen devam . Evet herkes erken olduğunu söylüyor bende bundan endişeliyim
Berfin3 yelzkyatepe benim de aynı haftalarda şişmeye başladı doktorum erken dedi daha su tüketimine ve tuza dikkat edin mutlaka bol proteinli et ve süt ürünleri tüketin. Doktorumun önerileri bunlardı size de yardımcı olur umarım