Burda bakıyorum 39-40-41 doğmuyor diye isyan eden anneler 33 haftalığım ama artık gerçekten doğsun istiyorum sıcaklar o kadar zorluyor ki birden ağırlaşmaya başladı ne sağımda ne solumda rahat edemiyorum 40lara kadar nasıl geçecek bilmiyorum 37-38 de doğsun istiyorum hamile olmak gerçekten çok zormuş 😅