Aygokyuzu Kizlar bugün hafif kasiklarimda agri hissettigim icin lavaboya gitmistim birden baya cok bir sekilde su geldigini gordum sonra kesik kesik akmaya devam etti. Lavaboda oldugum icin suyum mu geldi yoksa idrar mi anlayamadım. Hafif kasiklarim da agri da var. Acaba suyun gelmesi nasıl oluyor?
Ynccelik Aygokyuzu canım su geldiğinde idrar gibi durduramiyormussun. İdrar yapar gibi kesik kesik aktiysa bebeğin suyu değildir . Ama yinede doktoruna sor.
Aygokyuzu Ynccelik lavabodaydim ondan pek anlamadim canim idrar mi degil mi diye baya bardaktan bosalir gibi akti
Melikezeynep Geçenlerde banada oyle oldu canım ama bebek bianda döndüğü için baskı yapmş alttan muayene fln oldum ama su drğilmş.