Selinda Angelangell diyorum ya sizi ya da bebeği etkileyen bir durum yoksa kalması bence en iyisi. Bebek hareketlerinden anlaşılıyor zaten durumu azaldığı zaman ya da hissedilmezse tabi ki hemen doktora başvurulur