Merveikratanem Minikturtageliyor amin 🙏 cümlemizin korkmayın normal doğumdan sezaryenden suni sancıdan korkmayın inanın hiç bir acıyı hatırlamıyorsunuz bütün acıyı unutuyor insan minik mucizeyi görünce
Mom8899 Minikturtageliyor Benim toplanma adet ağrısı bel ağrısı kasık ağrısı oluyor, nstde sancılarım da çıkıyor 50 lerde. Ama ne nişan var ne başka bişey, ek olarak ishal oldum sadece 😕
Kubra2012 Minikturtageliyor Bi de ikinci doğum olunca doğuracaö gibi geliyo sonuçta daha önce yollarım açıldı bunu da doğururm son anda dediğin gibi sezeryana dönerse de yapacak bişi yok en azından denemiş olrm 🤷♀️
Nigli123-35 Minikturtageliyor ooooffftt bende 38+4 ne sanci ne nisan ne kasılma ne su hic bi belirti yook yaww… acaba boyle olunca sanci birden mi gelicek anlamadim ben bu isi … sanki herkes dogurdu bi ben kaldim gibi 😂
Merveikratanem Sedasariyildizz çok güzeldi korkmayın ben. Devlette doğum yaptım yanımda kimse yoktu sancı çekerken ona rağmen bıraksalar göbek atarak doğum yapacaktım 😁😁😁
Merveikratanem Sedasariyildizz cidden çok güzel bir şey tarifi yok her acı şeyin sonu güzel bitse böyle ben hep razıyım
Kubra2012 Minikturtageliyor aynen bakalm sancım var ama ne yazık ki artmıyo evi temizledim şimdi yine çoğalmadı dün baya sancım çıkrı nst de ama artmıyo suyum gelmiyo kanamam gelmiyo merdiven inip çıktm yürüyüş yaptm duş aldm yok 🤷♀️
Minikturtageliyor Merveikratanem böyle güzel yazıları okudukça içim bir nebze bile rahatlıyor teşekkür ederimm😍
Kvsraykt Minikturtageliyor çok erken daha herkes bir değil hele ki ilk gebelikse doktorlar risk yoksa 42 ye kadar bekliyor bence acele etmeyin
Minikturtageliyor Kvsraykt ilk gebelik risk yok çok şükür ☺️ Tek korku kilo alımı yükselir ve normal doğuramam düşüncesi
Kmndas Minikturtageliyor inşallah canım bugün sümük gibi bi akıntı geldi sarımtırak ama nohut tanesi kadar nişan mı geliyor acaba yavaş yavaş bakalım