Symust ben çok çektim. Benim ismim başka isimlerle benzer kimliğe de yanlış yazılmış. İlkokuldan beri sürekli iki ya da üç kere tekrarlıyordum. Avukat oldum bu sefer hakimlere anlatmaya çalışıyordum. Evlendim hazır kimlik değişiyor hemen bi dilekçe verdim doğrusunu yazdırdım rahatladım çok şükür 🙈