Gamzenur124 Burcu889 bende de pcos var canım eşimde bir problem yok devlette nasıl yapabilirim 1 defa aşılama da denendi boş gebelik yaşadım ama özelde yapıldı
annesinin_beybisi Mlhameliha fiyat çok yüksek ya parası olmayan nasıl evlat sahibi olucak bilmem bu doktorların hiç mi insafı yok ya da hastahanelerin 😕
Mlhameliha annesinin_beybisi öyle valla canım bir tane iğne bile 800 TL aşağı yok bir tane bile yemiyor iki hafta üç günde bir bitiyordu herşey çok yüksek canım Allah hepimizin yardımcııs olsun
annesinin_beybisi Mlhameliha valla evlat için bu kadar ugrasiyoruz inşallah rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin canım
Burcu889 Ben raporlu oldupu halde 1500 TL verdim ilaçlara ekstra ilaçlar hariç maddi durumu zor olanlar napıcak Allah bilir