Gkces09 yaptırıp yaptırmamak tabi ki sizin kararınız, ama tekrar belirtmek isterim kesin tanı testi değildir şimdiye kadar en yüksek risk 1/18 gördüm o bebek amniyosentez ile kanıtlandı down değil. Doğduğunda da bir sıkıntı yoktu. %70-80 civarı bir doğruluk payı olduğunu unutmamak lazım. Çok çok nadiren risksiz çıkanların da down olduğu bildirilmiş ben görmedim. Ama yaptırmanın maddi veya manevi bir külfeti yok. Tarama testi için de %80 fena bir oran değil zamanı gelince diğer taramaları da yaptıracaksınız zaten.