Merhaba anneler. Daha önce bu durumu yaşamış olan annelerden bilgi almak istiyorum. Bebek doğduğunda herhangi bir sebepten dolayı küvözde kaldığında hastaneye kaldığı süre boyunca ücret ödemesi yapıyor muyuz? Önceden akrabalarımdan birinin başına gelmişti ve durum acil olduğundan ücret alınmamıstı. Ama su an alındığına dair bir kaç kişiden duyumlarım var. Emin olmak için sizlere danışmak istedim.