Merak ettiğim bir şey var, isimli tulumlar sadece görsel açıdan mı tercih ediliyor yoksa hastanede Allah korusun bebeğin karışma ihtimaline karşı yaptırılan bir şey? Ben düz beyaz almıştım isimli tulum sevmiyorum diye ama bu ihtimal hiç aklıma gelmemişti