Liladrian
Merhaba, bugün itibariyle 38. Haftaya girmiş bulunuyoruz. Geçen hafta 36+3’te nstye girdim iki kez. İkisinde de bebek hareketi olmadı. Aralarda hareket etti ancak nstde denk gelmedi. Doktor çatı muayenesi yapacaktı ancak nst sonuçlarından ötürü bu haftaya erteledi. Perşembe randevum var. En son pazar günü çok hareketliydi ancak iki gündür yine hareketlerinde azalma var. Yani tatlı yiyip, vişne suyu içtiğimde ya da arada hareket ediyor ama daha önceki haftalarda çok daha fazla hareketliydi. Çok endişelenmeye başladım. Bu haftalarda bu tarz bir durum yaşayan oldu mu acaba?