Merhaba güzel anneler. 39+1 günlük hamileyim. Geceden beri karın sertleşmesi yaşıyorum. Karnım belirli aralıkla taş gibi sertleşiyor. Bebek toplanıyor zannetmiştim ama bebek değil rahim kasılıyor. Şimdi bi acilee gidiyorum bakalım,ne diyecekler. İnşaAllah doğum başlamıştır. Çünkü artık zorlanmaya başladım.☺️