Merhaba kızlar dün hastaneye gittim çok güzel doktorum Bağcılar yeni iklim hastanesinde cinsiyet öğrenirim belki dedim ama bebek pozisyonu uygun değil ama çok iri bir bebek dedi iriler genelde erkek olur gibi bişey dedi bu durumu yaşayan var mı acaba