Bsradnz18 Bebişlerinizi hissetmeye başlanıdız mı ne sıklıkla hareket ediyo minikleriniz benim ikinci bebeğim ama hafif ve az oynuyo minişim
DemetF Bsradnz18 17+5 im bende minik minik hissediyorum gunduzleri genelde oynuyor babasina nasip olmadi daha hissetmek :)
Sedaince Bsradnz18 benimde ikinci üç dört kez hissediyorum ama bayağı şiddetli oluyor kıpır kıpır hiç durmuyor☺️
Bsradnz18 polyanne benimde öyle canım pıt pıt hissediyorum sanırım baya sabırsızız hemen güçlü oynasınlar hep oynadınlar istiyoruz
Cagla-91 polyanne aynıyız benim de 17+5 🥰 gün içinde iki kez falan hissediyorum ya pıt pıt şeklinde normal mi az mı acaba 🌸
polyanne Bsradnz18 aynen öyle son zamanlardaki gibi olsun hareketleri istiyorum ben ama daha minicik çocuğum napsın 😂
badembid Mlhameliha Bsradnz18 ben de 17+4′üm ilk gebeliğim hala hissedemedim bende hissetmek istiyorum artık😊