Serpil321 Benımde kız ve ilk bebeğim olacak kısmatse. Bütün gün hareket ediyor ve ben cok mutlu oluyorum canımın ynadıgı zmanalar da oluyor ama hareketsizlipinden benı endişeye sokmasından iyidir. 🤭 Eşimde cok hareketliymiş kaynama anlatır hep. Ve eşim aşırı hızlı bir insan her konuda büyük ihtimal kız da babaya cekecek diyorum ben 😄 hareket ettikçe bende karnımı okşuyorum duruyor ben okşamayı bırakınca daha cok hareketleniyor 😄🤭