Goksen35 Merhaba kizlar bugun kontrolum vardi hem hastanede hem saglik ocaginda 39. haftadayim devlet hastanesine gidiyorum haftaya sali gunum doluyo o yuzden doktorum haftaya gelince acilden giris yapicaksin dedi nst de hic agrim sancim cikmiyo bu bir haftada bu sekilde gecip gunum geldiginde sancim olmazsa beni sezeryana mi alirlar? Bide bugun nst cekildigimde kalp atislarindan dolayi acile gonderdiler doktor uyuyo olabilir bebegin yada kalbinde bi sorun oldugunda boyle cikar dedi acilde yeniden cekilip bakildi herseyine kalp atislari normal cikti sorun yok denildi saglik ocagina gittim izlem icin saglik ocagindaki ebe 15 20 dk karnimla ugrasti bir iki kere tekme atti kalp atislarini dinledi hastaneden geldim herseyi normal dendi dedim oyle olmasaydi hastaneye git dicektim gun icinde hareketleri nasil takip et o kadar ugrastim cok az hareket etti dedi tedirgin oldum iyice sanki hic oynamiyomus gibi geliyo hareket ediyo ara ara hissediyorum ama tatmin etmiyo kafama takildi cunku yeterli mi degil mi diye kimiside son hafta az hareket eder zaten diyo doktor olsun ebe olsun herkes baska baska bi seyler soyluyo hem dogum stresi hem bunlar napcagimi sasirdim artik 😦
Liladrian Goksen35 Biz de 38. Haftadayız. Maalesef benim bebeğim de çok az hareket ediyor. Üstelik geçen hafta nstde hareket çıkmadı. Ben de çok endişeliyim, iyi haberlerle inşallah 😕
Goksen35 Liladrian Insallah canim son zamanlari kazasiz belasiz atlatip sag salim kucagimiza aliriz insallah oyle bi rahatlicam ki o zaman anlatamam