42-AySe-07 3 kez kontrole özele gittim devletten randevu alamadım. Cenazemiz vardı sehir dışına çıkmam gerekti biraz sıkıntılı bir süreç geçirdim düzenli kontrollere gidemedim şimdi devlette devam edip doğumu orada yapmak istiyorum dr sorun yapar mı acaba
[silindi] 42-AySe-07 Hasta etik hakları der ki ; " "Hastaların kendisini muayene edecek teşhis koyacak veya kendisine müdahale edecek sağlık calışanını seçme ve ona muayene olma tedavi görme hakları vardır. "Der. yani anlayacağın son dakika bile değiştirme hakkın var canım merak etme. kimsenin de bir şey demeye hakkı yok. Tabi haklarımızı bilmeden yaşarsak bir çok kişi laf söyler öle mal gibi kalırız karşısında ama haklarımızı biliyorsak kimse ağzını açamaz bize…. Lütfen en azından kendi haklarımızı açıp okuyalım Lütfen 🤫
42-AySe-07 Cbusra93 Bi arkadaşım özele gidiyordu fiyatı artınca doğum için devlete geçmiş dr kızmış takibine nereye gidiyorsan git orda doğur diye. Ben de çarşamba gün için randevu aldım korkuyorum açıkçası inşallah dediğiniz gibi olur tınlamaz
Esra_3929 Hiç bir sorun olmaz sadece devletten randevu alıp gitmeniz yeterli benim arkadaşım hiç devlete gitmeden dogumu devlette yaptı acilden giriş yaparak sıkıntı olmaz korkmayın
Flztrky 42-AySe-07 aynı şey benim başıma geldi. İki kere devlete çıktım özelden sonra ikisinde de doktorlar bakmadı açıkçası şikayet etmeyi bile düşündüm bakanlığa. Takibini yapan doktora git dediler.
Esra_3929 42-AySe-07 yok yaşamazsınız bende ilk özele gidicem sonra devlete geçiş yapıcam benim 3 cü dogumum olucak 2 sini özelde dogurdum 2 ci dogumum da çok pişman oldum keşke devlette dogursaydım diye bizi para olarak görüyorlar resmen özel hasten eler
42-AySe-07 Flztrky Aslında hiç hakları yok böyle bişey demeye keşke şikayet etseydiniz.. Çarşamba gidicem acaba bana ne diycek bir de haftam ileri kesin bişey diyecek ama bakalım
42-AySe-07 Esra_3929 benim de ikinci doğumum ilki özelde olmuştu pandemiden dolayı devlet kabul etmedi 37 haftalıkken özele geçmiştim. Şimdi 35+3üz inşallah sıkıntı çıkarmaz devlet