Merhaba kızlar ya çok moralim bozuk,tüp bebek transferi yaptırmıştım bugun 6+6 yız son adet tarihine göre .Doktora gittim şimdi çıktım vajinal baktı .Ultrasonda 7+3 çıktı .Kese çok iyi dedi.İstediğimiz gibi parlak dedi.yolk saç istenilenden büyük genelde böyle durumlarda kalp atımını duyamıyoruz dedi.Bir hafta bekleyelim dedi.birde kilolularda geç duyuyoruz dedi.6+ 6 vajinal duymayıp sonradan duyan var mı?