Kayadidem merhaba ben yasadım.kimyasal gebelik,bos gebelik kalp atısı durması gibi dusuklerim oldu.sehir hastaneleri ve ünv.hastaneleri genetik tahlilleri ucretsiz yapıyor ama sartlari 3 dusuk.ablab 3 dusuk yaptm desin zaten herhangi bi evrak falan sormuyorlar .Esiyle beraber gitmesi lazim,trombofoli paneli,genetik tahlili bunları yaptıracak.ben bi suru tahlil yaptrdim,gecrn ay rahim flimi cektirdim suan adetimi bekliyorum histeroskobi ameliyati olacagım bakalm hayırlısı