Kızlar 32+3 um sizce ne zman agdaya gitmeliyim 2 hafta sonraya randevum var o zamana yakn gıdım digirum ama
Bir sonraki muayenjyi 38 de yapsa o zman gtseem gene çıkar eder doktora rezil olurum diye krkuyorum
Tbi oğlum anlık bir tepki gösterip erken gelmezse