hugeeyedgirl bana da yerleşme kanaması demediler zaten, sonradan doktor herhangi bir sebeple olabileceğini açıklayarak yerleşme kanaması da olabilir demişti. Hastanede yattığım günlerin ardından on gün kadar da evde yattım, sadece yemek yemek ve tuvalete gitmek için kalktım. Sonrasında kanamam durdu (5-6gün kadar devam etti iğneye ve progestana rağmen) ama ben yine de 12.haftamın sonuna kadar ilacı düzenli kullandım. 24hafta civarı yine bir kanamam oldu, proluton iğne haftada bir ve yine günde ikiden 15gün progestan kullandım ama doktor bu sefer istirahate gerek görmedi. Çok şükür 31haftaya ulaştık, o yüzden şunu diyeceğim, tutunacak bebiş tutunuyor, sağlıklıysa o rahimde kalmanın yolunu buluyor zaten. Umarım senin bebişin de iyidir, umarım ilaçlara cevap verir ve sağlıkla kucağına gelir♥️