Gulcingezer Lütfen stres yapma,rahat ol. Nasipte ne varsa o. Bende çok zor zamanlardan geçtim ama stres çözüm değil. Bizde zor kavuştuk ve hâlâ da en başından beri sürekli bir sorun oluyor ve zor geçiyor elhamdülillah bebek iyi yinede. Allah beterinden korusun. Bol bol dinlen ve bolca su iç lütfen. 34+5 olduk,bizde bol bol dinlenmedeyiz.