herseyimveben Arkadaşlar 41. Haftama bugün girdim hiç açıklığım yok. Doktorum 5 gün daha bekleyebilir 2 güne bir nst ye gelirsen dedi. Bebek kanala girmiş. Yoksa yarın sezeryan yapalım dedi. Kararsızım bebeğim erkek. Herkes geç olur bekle diyor . Yardımcı olsanız ne yapmalıyım
shinemom herseyimveben canım açıklıgın yoksa riske atmayadabilirsin sezeryanda bir yöntem sonucta tabi gelirse normal olsunda 41. Haftadayım demıssın umarım saglıkla gelır bebegın😊
Ky2406 herseyimveben açıklık yoksa sezeeyan ol bencede hem suni sancı çekıp hem sezeryan olmanın mantığı yok 40+1 doğum yaptm sezeryanla açıklığım hiç olmadı