Bebeğim ağustosun sonunda olacak hayırlısıyla genelde anneler bol zıbın alın diye tavsiyede bulunuyorlar forumda . Sonbahar ayına girmiş olacağız kaç tane zıbın almalıyım zıbın kışın da giydirilir mi? Bir de tulum alacağım kaç tane yeterli olur ? Bilgili annelerden yorum bekliyorum ☺️