Zem6366 sakın ama sakın jilet kullanma hayatının en büyük hatası olur. Ağda da yapma koparsa yine kanayıp çoğalır. Ben epilasyon aletiyle yapıyorum ilk başta çok yanıyor canın ama emin ol siğil yakıldığında yaşayacağın acıdan yaradan iyidir. Hamile değilsen hamam otu tozu yada tüy dökücü de kullanabilirsin ama siğillerin üstüne değdirme yakıp kanarsa sıkıntı yaratır. Kısacası asla ama asla kanatmaman lazım