Sel33_muh Selam kızlar 40+5 oldum henüz ne sancı ne suyum geldi çok zorlanmaya başladım yatmakta yürümekte fln sizler ne durumdasınız? 🙈
Demetslt Sel33_muh Bizde bugün 40. Haftaya girdik aynı şekilde ne bir açılma ne bir sanci tik yok beklemedeyim 😕 vücudum da aşırı yorgunluk var
SedaCeki Sel33_muh Allah yardımcımız bende 39+3 teyiz biz ne sanci ne bebis döndü hacı yatmaz gibiyiz.
Meleekdincc Sel33_muh 38+3 bnde bir an önce doğurmak istiyorum artık çok sistim ağrım var ama nstde çıkmıyor 😅
[silindi] 40+3 aynı durumdayım. Sizin son gün ne zaman doktor 41de alırım dedi ama ben ptesi alalım demeyi düşünüyorum kabul ederse
Sel33_muh [silindi] bana da pazartesi gününe kadar bekle dedi bakalım pazartesi günü olmazsa neye karar vericek🙈