Busra333 Gkc92 canım ben 31. Haftadayım hiç yok şükür ama arkadaşım var 29. haftada elleri ayakları yüzü şiş baya ödem oldu benden de zayıf aslında normalde ama gayet sağlıklı onun haricinde
Gkc92 Busra333 benim dr sadece ayaklarda parmaklarda oluyor baya zorlanıyorum hiçbir şey de fayda etmiyor. Dün bi ara ayaklarım patlicak sandım şişten o derece
Gkc92 Seminn aynen öyle ya böbreklerimde genişleme var eşim de hekim böbreklerden kaynaklı olduğunu söylüyor. Bi ürolojiye gidelim de öğrenelim ne olduğunu baya zorluyor çünkü şimdiden
BurcuGorkem Ben de 25. Haftadayım hem ödem hem sinir sıkışması bayadır cekıyorum, hareketsiz kalınca el parmaklarım bükülmüyor acıyo 3 ay daha bunu nasıl cekıcem bilmiyorum
Gkc92 BurcuGorkem ay beni anlatmışsınız somun ekmek gibi geziyorum içtiğim suyun haddi hesabı yok bana mısın demiyor
Nurgullmom Gkc92 duzelir insallah yaa bi ara benimde öyleydi ama son zamanlarda azaldı yine. Yemeği tuzlu hamur isi yada kızartma tarzı yersem 2 3 gün şişiyorm ama yine onlarada dikkat et