Herhalde hamilelik dönemi boyunca kimse benim kadar kusmamıştır yada varsa benim gibi nadir. İkinci gebeliğim ama ilkinde 9ay boyunca hastanede yattım,max her yarım saatte çıkarıyordum. Günde 15-20kez kusar mı insan vallahi kusuyordum. Boğazım kanıyordu artık. Bu gebeliğim de sıkıntılı ama şükür ilk kadar değil yine çıkarmadan yemek yiyemiyorum mesela. Sürekli bulantı hali. Doktorum bana hep şunu söylemişti. En sağlıklı hamilelik bulantı kusma olan aslında tabi aşırı olmadığı sürece demişti. Bebek gayet yerinde mutlu sen kendine iyi bak,onun için endişelenme derdi. Ki zaten kusma anında inanın hiç birşey düşünemezdim. Burnumdan gelirdi,nefesim kesilirdi. Hiç korkma dünyada nasibi varsa ne olursa olsun doğacak Allahın izniyle. Hayırlı doğumlar.