mom073 18 haftalık oldum halen bebek hareketini anlamıyorum nasıl bisey??böyle arada bir sağdan bir soldan igne batması gibi bisey oluyor sonra o kesiliyor o mu acaba bebegin hareketi
nvn-mutlu mom073 benim 20+2 oldu bebeğim daha yeni yeni hissetmeye başladım minik minik atışlar var çok değişik bir his 🥰 benim özellikle sırt üstü yatınca çok oluyor
Melike mom073 Göz seğirmesi gibi oluyor ilk başlarda Çok hafif hafif pıt pıt şeklinde O yüzden atıyor hissetmiyorsunuzdur. Bende çok geç anlamıştım en son 21. Haftada netleştirdi 🥰
nvn-mutlu mom073 bende öyle canım kilolu hamişlerdenim 🤭 sende başlarsın hissetmeye bende ilk başlarda tedirgin oluyordum