Selam kızlar normal doğum istiyorum ilk gebeliğim fakat doktorum geçen kontrolde bebeğim 3500 kg ve üzeri olursa normal doğum yapamayacağımı söyledi çok zorlanırsın desteklerim (kesi) ama sezaryen daha iyi olur dedi pazartesi kontrol var en son 2900 Dü bebeğin kilosu napabilirim ne açılma var ne sancı sadece nst de çıkıyor ama ben hissetmiyorum