tgba22 Kızlar sizde de var mı şu duygu 37 hafta oldum bu arada yeni büyük ihtimalle planlı sezeryan olcam ama hiç olasım da yok bi yerlerim kesilsin hiç istemiyorum off
leyla_ok Gmsyusra Ben kendimi en kötüye hazirliyimde 😂Her an beynime kadar sokabilirler diye.😂Mecbur yaptırıcaz 😊