42-AySe-07 turkankrbyk Ben de 38+ diye hesaplıyordum hep doğru tahmin etmişim demek ki 😊 teşekkür ederim canım Rabb’im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
42-AySe-07 Gmsyusra İnşallah canım teyzem doğum yaptı onun da dr 37+3te aldı ben erken diyordum normal demek ki
Tubis2021 42-AySe-07 aslında tam anlamıyorum hamilelik bitti ama oturmuyor . 33. Hafta bitti 34 den 6 gün bitti aslında ben şuan 35 haftalık mı oluyorum kurban olayım nedir bu 😅 canım inşallah vaktinde doğar geçen hafta korkuttu bizi çünkü 🙄
biyologelif 42-AySe-07 benim doktorum ısrarla 38 diyor şuan 36+5 im ama 38+0 veya 38+1 gibi doğsun istiyorum ayaklarımın şişliği ve korona beni stres etti çünkü
42-AySe-07 biyologelif Son haftalar zaten olsun kurtulayım istiyor insan 🤭 masallah az kalmış Rabb’im sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
42-AySe-07 Tubis2021 Mesela 34+ olduğu zaman 35. haftanın içinde oluyorsun 35+olunca da 35 bitmiş oluyor 😊 inşallah canım inşallah sağlıklı sıhhatli vakitli doğsun hepsi 🤲