2 gündür sabahları kanamam oluyor dün iğne vurdurdum bugun yine oldu dün doktorumu aradım gün içinde devam ederse gel dedi bugun tekrar kanamam oldu aradım ama açmadı niye oluyordur 13+4 günlük hamileyim yardımcı olurmusunuz suan durdu ama korkuyorum