_nurgler Kızlar 17 haftalık olduk 3 gündür sağ kasığım da Bi ağrı var sizde de var mı bebeğin büyüdüğü için mi oluşan Bi ağrı bu yoksa endişelenmelimiyim?
BeyRah _nurgler bende hamile kaldığım günden beri o ağrılar var, hala da var. Ne zaman geçecek bende bilmiyorum 😔
sumeyraballl _nurgler bende 17 haftalığım canım benim de kasıklarmda ağrı oluyor her haftanın belirtisi farklı oluyor demek ama yine de doktoruna gidince sor
Nazmin Salam,olur elə şeylər narahat olmayın, məndədə elə olurdu hətta ayaqlarımı belə incidirdi,mensturasiya dövrünə çatandada elə hisslər olur,yada tonusunuz vardır
BeyRah _nurgler kontorollerde hep bebeğin durumu iyi diyorlar, önemli olan o benim için, demekki sıkıntı yaratacak bir durum değil 🤗
sumeyraballl _nurgler aynn kuzum bende bazen endişe ediyorm snra bi bakıyorm çoğu anne adayın da aynısı var rahatlıyorm