Nefesim01 geçmiş olsun canım bende de normalde migren var ilaç içme taraftarı değilim pek tabi bu benim fikrim
belli aralıklarla varsa evde buz aküsü koy başına çok çok iyi geliyor bana doktorum önermişti tavsiye ederim bide tansiyon aleti varsa ihmal etme tansiyonunu ölç ne olur ne olmaz