Aysenurctn32 üzülmeyin. O tarz şeyler genelde ikili taramada çıkıyor çıkarsa da ztn ona göre amniyosentez felan yapılıp kesinleşiyor. Şöyle örnek vereyim benim karnımdaki bebeğim kesin down sendromlu ((amniyosentez ile de doğrulandı) ancak kalpte parlaklık bile yok ultrasonda görünen hiç bişey yok ben ultrasondan ziyade ikili taramanın daha doğru olduğuna inanıyorum şahsen orda benim riskim yüksek çıkmıştı. Hamileliğinizi zehir etmeyin (doktorlar daha iyi bilir tabi şimdi linç tayfası gelmesinde 😂 sadece başıma gelenlerden ötürü fikrimi söyledim )